About Me

My photo
Always Be Passionate when it comes to Love❤

Wednesday 26 October 2011

Smile :)




很久都没上来更新了,

最近发生好多事,

不开心的,

开心的...

都过去了。



现在的我只想

好好地,

开心地,

过生活。


不想再让自己人生空白咯。


恩恩 :)


这段日子,

让很多人很担心,

对不起,

我相信我会好起来的,

彻底好起来的 :)


我哭过,

也笑过...

说真的,

那矛盾的心理到现在还存在着。


因失去而哭,

因自由而笑。


快人格分裂了啦。


现在就要多点出去跑跑,

要做什么,

就去吧,

美乐妮 :)


别让自己后悔 ❤

为自己的梦想而努力,

你可以的^^


这个星期都好多东西做,

Assignments, midterms....T^T

我不要~~~


HELP :(


不过也好,

忙忙忙,

越忙越好 :)


It keeps my mind moving,

as i don't want to think about anything else,

especially anything that is related to Love.


It's Me time,

from now on.


Crossing my fingers now,

hoping everything will turn out fine :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...